III Światowe Forum Mediów Polonijnych – Online

15 Listopada w godz. 12-17

Program

1.INAUGURACJA: Teresa Sygnarek, Dariusz Piotr Bonisławski, Tadeusz Adam Pilat

Prof. dr hab. Iwona Hofman – Dyrektor Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Prezes Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, członek zarządu Towarzystwa Instytutu Europy Środkowo-Wschodniej, zastępca przewodniczącego w V Zespole Nauk Społecznych Rady Doskonałości Naukowej, przewodnicząca Rady Towarzystw Naukowych Prezydium Polskiej Akademii Nauk.

  1. DZIENNIKARSTWO EMIGRACYJNE W HISTORYCZNYM KONTEKŚCIE: „KULTURA” PARYSKA JAKO CZASOPISMO OPINIOTWÓRCZE I OŚRODEK MYŚLI POLITYCZNEJ

Gość Specjalny

  1. PRZEPIS NA ATRAKCYJNOŚĆ MEDIÓW POLONIJNYCH

Juliusz Marek – Telewizja Elbląska, prezes Stowarzyszenia Polskie Telewizje Lokalne i Regionalne, odznaczony przez prezydenta Srebrnym Krzyżem Zasługi za pracę na rzecz rozwoju wolnych mediów w Polsce

  1. OGÓLNE ZASADY ETYKI, KODEKSU DZIENNIKARSKIEGO I PRAWA CYTATU

Dr Elżbieta Pawlak-Hejno – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej

  1. STORYTELLING W PRACY DZIENNIKARZA

Dr Karolina Burno – Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o mediach zatrudniona w Katedrze Dziennikarstwa na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Specjalistka w zakresie projektowania użytecznych rozwiązań i analizy wymagań użytkowników, posiadająca certyfikaty IBUQ Foundation Level oraz Agile Project Management Foundation & Practitioner

6.EMPATYZACJA ODBIORCY JAKO SPOSÓB POZYSKIWANIA CZYTELNIKÓW

Piotr Marek – CEO Grupa Tipmedia, założyciel największej w Polsce grupy mediów lokalnych, właściciel Truso Media, realizator polskiego programu z Parlamentu Europejskiego w Brukseli w latach 2011-2013 i 2016-2017, laureat nagrody Podróżniczy Blog Roku 2010 National Geographic Traveler

  1. BOLĄCZKA MEDIÓW POLONIJNYCH – JAK ZARABIAĆ NA PORTALU INTERNETOWYM

Adam Pachura – Prezes oraz Redaktor Naczelny Telewizji Sudeckiej, Laureat Nagrody Najlepszego Dziennikarza Turystycznego 2020

  1. UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA MATERIAŁÓW TURYSTYCZNYCH

Rafał Kozłowicz – Grupa Tipmedia, copywriter, specjalista ds. content marketingu

  1. OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH REDAKCJI

III Światowe Forum Mediów Polonijnych

Dołącz już dzisiaj!

Nie przegap możliwości poszerzenia swojej wiedzy i znalezienia rozwiązań, które pomogą Ci usprawnić codzienną pracę Twojej redakcji.

https://akademia.4media.com/forum-mediow-polonijny

Komentarze

komentarzy


Artykuł przeczytało 279 Czytelników
Pin It